Underligt

Minns ni J?
The wierdest thing hände igår.

Vi pratade lite igen efter M-historien. Sen slutade vi prata igen. Och några månader senare började vi prata igen. Till jag fick en smärre hjärnblödning på honom och bad honom sluta höra av sej. Hjärnblödningen var så pass allvarlig att jag plockade bort honom överallt. MSN, Fejjan, telen. Sen dess har jag inte hört ett ljud, och det var väl det som var tanken antar jag.
Så igår fick jag ett sms från ett nummer jag inte hade sparat.

Hoppas du blir nöjd med din brödrost.

(ja mamma, jag beställde en brödrost också)

Nu har jag ju raderat J:s nummer 2376426547 gånger innan, vilket förr i tiden resulterade i att jag letade upp det varje gång jag var under alkoholens makt för att kunna ringa och skrika på honom mitt i natten av anledningar som fortfarande är okända. Därför kan jag tydligen numret utantill och visste att det var han.
Anyway.
Jag funderade på hur han visste att jag hade beställt en brödrost och frågade om han jobbade på Ellos. Det gör han inte, han jobbar hos dom som skickar ut vissa av deras saker.
Han sitter alltså på ett ställe och skickar ut saker. Jag beställer en brödrost och denna brödrost får just J för att skicka.

What are the odds?

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0