Jamensåatteh

Jag skulle kunna börja med att berätta att jag sov till halv fyra idag. Men det känns som att vi har pratat slut på det ämnet, så jag gör inte det.

Igår pratade jag en stund med J. Vi pratar inte så mycket nu för tiden, ibland på msn bara.
Det var där vi pratade igår, på msn.
För att ni ska förstå det roliga i vad vi pratade om, så känner jag att ni behöver lite historia bakom för att ni ska tycka att det är iallafall lite roligt.

Vi har alltså träffats och pratat fram och tillbaka i över två år. Killen är sju år yngre än mej och oftast märks det ganska tydligt. Till exempel har vi bestämt att vi ska träffas och kolla på film femtioelva gånger och det brukar låta ungefär såhär.

J: Vad ska du göra i helgen?
Linn: Jag vet inte riktigt, vad tänker du?
J: Nej, att jag kunde komma hem till dej och kolla på en film eller något.
Dom första tjugo gångern svarade jag.
Linn: Ok. Vilken av dagarna?
J: Vi kan väl höras om det på fredag?
Linn: Ja, absolut.
Dom senaste 20 gångerna har jag svarat.
Linn: Hahahahahahahahahahaha.
J: Varför skrattar du?
Linn: Mm.. Ja jo, men vi hörs om det på fredag då. Så skrattar jag lite till.

Fredagen kommer och lustigt nog har det alltid kommit något emellan.

Jag lägger inte längre någon energi på det här utan om han påstår att han ska komma hit och "kolla på film eller något" någon gång, så låter jag honom tro det medan jag själv planerar annat.

Ja, så pratade vi alltså igår.

J: Ska du jobba i helgen?
Linn: Jag vet inte ännu.
J: Ok.
Linn: Varför undrar du?
J: Jag och en kompis ska ut och ta en öl, tänkte att vi kanske kunde avrunda kvällen där du jobbar.
Linn: Ok. Jag vet inte om jag ska jobba. Väldigt osäkert i dagens läge seddu.
J:  Ok. Kanske lika bra det.
Linn: Vadå då?
J: Ja, jag hade väl bara lovat något jag inte hållt ändå.

Kommentarer
Postat av: catti

hahaha galet värre. låter lite som att det INTE är meningen =)

2008-11-19 @ 20:09:11
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0