Listan

Hittade den hos Egoina.

Stänger du av mobilen när du sover?
- Verkligen absolut inte. Man kan ju missa något? Dessutom sover jag när alla andra är vakna, så om dom vill prata med mej måste dom liksom ringa när jag sover.

Vem såg dig senast naken?
- Räknas Biffen? Annars M.

Hur såg du ut på högstadiet?
- Hahahaha oj oj oj. För jävlig? Gult hår? Brunt hår med sjukt snygg snelugg? Flanellskjorta med avklippta ärmar?

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Skitbra och urusel. Jag lyckas ganska ofta få folk att skratta (åt mej?) men jag måste nog erkänna att jag har ju alltid rätt, och jag känner ibland att folk har svårt för att ta detta faktum.

Har du celluliter?
- Jag har hört att om man smilegropar i låren borde det betyda ett glatt underliv?
Jajaja, jag förtränger.

Biter du på naglarna?
- Tyvärr! Mer eller mindre alltid. Under den här nykär-tiden har jag ibland undrat om jag kommer ha några fingrar kvar när den är över.

Har du något handikapp?
- Det beror ju på. Vissa skulle nog påstå att hela jag är ett handikapp.

Är det rädd för att få hängbröst?
- *visslar*

Svär du?
- Har ni läst min blogg? Jag hävdar bestämt att det är min mammas fel att jag svär så mycket!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
- När jag gick i högstadiet var jag hemma hos en kompis, det ringde på dörren och där stod Jehovas Idioter. Min kompis syster gick in och satte på Ebba Gröns Häng Gud på högsta volym.
Om det fanns en gilla-knapp, skulle jag trycka på den.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Spaghetti och köttfärssås.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Tacos. Såklart!

Har du blivit arresterad?
- Mjo.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Nej för sören. Men en gång var jag.

Har du någonting att dölja?
- Neeeeeej, aaaabsoluuut inteeee....

Ljuger du?
- Alltså, jag skulle gärna vilja svara nej. Men alla ljuger, så är det ju. Mer eller mindre.

Har du kysst en polis?
- Räknas det om jag kysste en kille när jag var 15 och han är polis nu?

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- I guess. Men mest för att kunna skälla på honom för att han ringde och väckte mej mitt i natten.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Prison Break. HAHA!
Nej, Vänner får det bli.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah tror du?

2009-02-19 @ 18:51:37
URL: http://eralhe.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0