Förlåt

Jag gör som städaren på Väla och faller på knä för er för att be så hemskt mycket om ursäkt för mitt hemskt dåliga beteende (dåliga uppdaterande) igår.
Kan ni finna i era hjärtan att förlåta mej?

Igår hann jag inte mer än att vakna innan den upptagna dagen började nämligen. Och mitt liv som annars är totalt händelslöst, min kropp var nästan i chock hela dagen.
Hos mamma åt vi, sen åt vi, och så åt vi lite till.
Vi firade ju Noah. Han åt, sen gick han ut med en kompis ett tag. När han kom hem gick han upp på sitt rum och spelade i två timmar. Det var kul att fira honom...
Aja, det var mysigt att umgås med familjen.

Förra helgens bravader har lyckats skrämma mej. Jag som annars är tuffast i stan (mest när jag är full).
Jag brukar hoppa av bussen i hålans "ghetto". Där alla dessa tuffa "gangsters" hänger. Dom där som var tillräckligt tuffa för att vara sju stycken att sparka på en liggande, ni vet.
Igår mesade jag. Åkte istället hela vägen upp till centrum och hoppade av där.
I centrum ligger ju puben, så då var jag tvungen att gå inom där. Det var väl lite trevligt. Båda i baren var sjuka. En hade influensa och den andra sprang på toa och spydde. Så charmigt så.

Annica och jag sjöng lite karaoke. Som vanligt. Vi är bäst ju. Alla som flyr och alla som håller för öronen, dom är bara avundsjuka. Eller?


Jag vaknade till snö. Lovely.


Det lagas mat. Noah: Nu ser du inte mej, för jag ser inte dej. Då slipper
jag vara med på bilden?


Biffens bästa kompis. Herr Dogge.


Letar ni efter Joel? Han finns vid datorn!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså Linn,hur fan skriver du?...Han åt sen gick han ut med en kompis ett tag...



Sen har du börjat slarva som fan när du stavar..hemst...hemskt heter d...NU får du allt skärpa t dig..Oh ja,jag e sur på dig för du dissa oss läsare igår! Värsta dagen i mitt liv!!!

2008-11-22 @ 17:00:56
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Jag missade en bokstav och ett kommatecken.. Hoppsan tjosan.. Börja betala mej för att jag ska skriva när du vill att jag ska, så kan du gnälla för att jag spenderar tid med min familj. BASTA!

2008-11-22 @ 17:05:15
Postat av: Anneli

Jag menade inte att du itne får umgås m din familj,men du kunde gått hem direkt sen så jag kunde läsa litelol

2008-11-23 @ 00:25:58
Postat av: Linn

HAHAHA!

2008-11-23 @ 00:56:49

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0