Vilken jävla kväll!!

Shit pommes!! Är det någon som vet om det var internationella puckodagen idag?
Det började tidigt med att ett utlänning i storlek som en skyskrapa kom in. Vi hade problem med elektroniska kort, ibland är där ingen kontakt med banken på dom korten och så var fallet idag.
Han hade klart ett sånt kort och det gick inte att dra det. Jag informerade trevligt honom detta och han förstod inte varför. Han var inte alls otrevlig mot mej, men jag kände direkt att han var en sån där som man inte ska bråka med om man inte känner för att ligga i gipsvagga en längre tid.
Han började iallafall ge bort droger till våra stammisar, som självklart ville att vi skulle ringa polisen. Vilket Annica gjorde. Det var ju lördag och dom hade klart mycket att göra och sa att det kunde ta ett tag. Dom kom väl två timmar senare.
Under denna tiden hade den här killen hunnit skrämma upp halva puben och försökt starta bråk med en och annan där.
Polisen kom till sist och han var lagom glad och informerade att han skulle slakta oss när han fick reda på vem av oss som anmält honom. Måste ju erkänna att jag var lite nervös. Så lite att jag höll på kissa OCH bajsa på mej samtidigt.

Jaja, kvällen fortlöpte och det var jävligt bra stämning. Alla var glada och dansade och hade roligt.
Sen trillade Åstorps lilla blatteliga (jag är INTE rasist, inte ens lite!) in.
Dom var alla hur trevliga som helst. Tills vi stängde, då gick dom barsärk utanför och bankade alla som råkade gå förbi. En av våra stammisar, som är snällare än bambi, råkade gå förbi och dom sparkade ner honom. Ett gäng på fyra killar råkade också gå förbi och fick riktigt mycket stryk. Den ena hade ramlat till marken och dom stod sju, SJU!!, stycken och sparkade på honom när han låg där.
Sen fortsatte dom sin lilla resa genom Åstorp med att vandalisera bilar och skit.
Så då var det dags att ringa polisen igen.
Det är heeelt sjukt!! Vem fan tror dom att dom är?? Det är min fråga!

Mm.. Det var min kväll. Förutom detta och att jag nog har en mindre hjärnskakning efter att Chritsopher lyfte mej och tappade balansen och ramlade med mitt huvud rakt in i väggen, så var det faktiskt en bra kväll.

Och nu ska jag kasta mej i sängen och sova så jävla gott att ni fattar inte!!

Kommentarer
Postat av: Rickard A

Låter som att jag valde helt rätt helg att inte gå ut på =)-

2008-11-16 @ 07:16:49
Postat av: catti

haha skönt att man stanna hemma igår..

du råkar verkligen va i närheten när allt händer.. inte så att du tänker onda tankar så att saker och ting händer??? typ varför händer ingen action i åstorp nån gång? osså vips händer nåt??? hehe

2008-11-16 @ 10:10:47
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: catti

HA sånt vill man inte skriva om offentligt, fast nu kan jag ju egentligen göra det eftersom johan iaf. skvallrar som en tant som inte har nåt bättre för sig... =P

helskum kväll det där.. har en blå bula i pannan.. haha ont som f-n

2008-11-16 @ 10:31:36
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anneli Nööjd

Jisses..d va inte illa på en kväll i Lilla Lilla Åstorp..

2008-11-16 @ 12:12:55
Postat av: Anonym

Va där ingen som hjälpe dom som fick stryk??

2008-11-16 @ 12:39:55
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Linn

Bara vår vakt, Linus. Ingen annan hade en chans, dom var ju hur många som helst.

2008-11-16 @ 13:23:14
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sicka idioter.. : / jag körde förbi där igår vid 3 o såg polisen, våga inte köra fram, o tur var väl det... gaah, så sur jag blir på folk...

2008-11-16 @ 17:57:42
URL: http://chaalle.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, det värsta är att dom sparkade på Tommy Pynonnen (eller hur det stavas). Hur fan kan man sparka på Tommy?? Allvar!! Han skulle för fan aldrig göra en fluga förnär. AAAAH!! Vilka idioter!

2008-11-16 @ 18:32:34
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sumo

Varför är folk så fega för att visa att man inte accepterar sånt? Hade jag varit där hade jag utan tvekan lagt mig i och om jag skulle blivit stoppad hade dom fått slå ihjäl mig. Man måste visa civilcourage (eller hur det stavas).



Det värsta som kan hända är att man får en smäll och det bästa är att man kan rädda oskyldiga från att ta smällen..

2008-11-16 @ 18:50:02
Postat av: Linn

Jag håller helt med. Med nu var klockan kvart över två på natten och dom var typ 10-15 stycken. Det var inte som att det var fullt med folk ute ju.

2008-11-16 @ 19:25:41
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli Nööjd

Asså va dom så många som slog oskyliga människor? fkking jävla apor!Skicka dom t..ja ..jag slutar skriva där..

2008-11-16 @ 21:04:18
Postat av: Sanca

Helt sjukt säger jag bara! Hoppas att det gick bra för dem som råkade ut för idioterna bara!

2008-11-17 @ 07:01:32

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0