Here I am

Levande. Nätt och jämt.
Vilken helg det blev.

Gårdagens bakfylla var gigantisk, men en fis i rymden mot hur jag har mått idag. Som jag förtjänar skulle nog vissa säga (typ J).
Jag vaknade i morse av att jag fick ett mess. Jag kunde inte röra mej, om jag ens tänkte tanken på att vicka på lilltån så kände jag hela insidan av mej själv kravla upp ur min strupe.
Då skriver A att han tänkte komma och hälsa på. "Nu får du gå upp och städa, jag är hos dej vid 5 tiden ikväll".
Joho du. Jag kunde inte ens reagera, utan lyfte lite lite på det ena ögonlocket för att försöka stava ihop ett "Skojar du?".
Tur i oturen så gjorde han det. Då somnade jag om och vaknade sen vid fyra. Ville dö!
Minnena från gårdagen började strila fram som en söt liten solstråle i min lilla hjärna och jag var beredd att köpa en spade för att gräva ett stort hål där ute, krypa ner i hålet och stanna där i en vecka eller två.
Men ja, dricker man sprit så får man väl ta dagen efter med en klackspark (karatespark) kanske?

Hur som helst så hade jag jävligt roligt i fredags och gårdagen skulle jag helst vilja radera.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Linn. Jag var väl inte packad i fredags? Nä? Inte så jättemycket va?

Hade du trevligt? :)

2008-12-08 @ 13:58:50
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Anneli

Att du ALDRIG lär dig att dricka med måtta fröken Backström! Jaja,du blir väl vuxen på et stadiet också någongång ler

Huvudsaken är att du hade roligt och det hade du kanske .POK

2008-12-08 @ 15:01:17
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja du Anneli, det har jag också frågat mej själv många gånger!

I fredags lyckades jag, men lördags.. Ja, jag vet inte riktigt vad som hände då.

2008-12-08 @ 16:50:02
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha..synd att jag alltid missar när dessa fyllorna blir till världens fyllor för dig,men en dag kommer vara med och skratta hjärtligt, förhoppningsvis=)

2008-12-08 @ 20:54:53
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0