Var det helg?


Ja jag vet inte. Nu när jag är arbetslös nykter alkoholist är alla dagar lika liksom. Förut kunde jag ju lätt skilja på helg och vardag. Inte så svårt. På helgen var jag först full och sen ville jag dö.
Hur som helst. Lite dålig uppdatering här igår va? Jag var först på barnkalas och sen fastnade jag i Twilight-filmerna. Man skulle alltså kunna påstå att jag umgicks med blodsugare hela dagen.
Idag åkte vi till Tosselilla sommarland, familjen och jag. Där åkte jag en karusell, höll på att spy, åt en mikrovågspizza som kostade blygsamma 70 kronor, och träffade min nya pojkvän.



Han var en aning tjurig. Å andra sidan, vem skulle inte vara det om man tvunget skulle stå i en inhägnad hela livet.



I djur parken fanns det också lama djur.

Kommentarer
Postat av: Wolf

Hahaha =) Love this!

2010-06-14 @ 00:17:21
URL: http://www.facebook.com/ulf.liljankoski
Postat av: Mutti von Prutti

Och jä..... kallt var det!

2010-06-14 @ 08:37:59
Postat av: Evelina

Haha vilka roliga!

2010-06-16 @ 16:32:09
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0