Svullo

Mitt heavy helgdrinking dom senaste månaderna har satt sina spår på min i kropp i form av att jag nu är så fet att om man vill ha ett foto på mej får man ta det via satellit. Ja, jag är liksom så fet att när jag ställer mej på vågen visar den mitt telefonnummer. Jag är helt enkelt så fet att man inte kan avgöra vilken sida av vägen jag går på.
Detta börjar bli ett hinder eftersom jag inte kan gå 3 meter i långsam takt utan att bli anfådd.
Dessutom blir jag självmordsbenägen varje dag när jag ska försöka trä på mej något av mina klädesplagg och inser att det enda som skulle passa är Globen.
Nu har jag tagit ett beslut åt mej själv, och tänker låta bli att dricka på ett tag. Frågan är hur lång tid det kan ta att bli av med 15 kilo alkohol? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahah ja du Linn nu fick du mej till att bryta ihop igen fan du e bra på att få till det..... ha en bra dag Kram Lisa

2010-06-03 @ 13:03:44
Postat av: BLONDII

HAHAHA du är sjuk i huvudet! :D

2010-06-03 @ 13:04:51
URL: http://Blondii-blond.blogspot.com
Postat av: Lillaskrutt

Ja jag har ju lite svårt å se skillnad på dej å Babben faktiskt. ;) hahaha. Knasboll! More to love! Å vi älskar dig i vilken form du än har. Ditt hjärta e vackert, and that's all that matters. <3

2011-07-17 @ 00:07:06
Postat av: Tannalös

Fy fan vad kul!

2011-07-17 @ 12:31:58

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0