Sommarhelvete

Ja, nu är det ju skitvarmt. Himlen är blå som en jävla blåval. Och här inne sitter jag. Och glor på datorn. Varför gör jag det? Jo det ska jag berätta för er. För att alla mina vänner är sånadär duktiga arbetare. Javisst är dom det. Gå ut med hunden, tänker ni. Jag har redan gjort det. Jag har redan varit ute. Och det tar ungefär cirkus 7, 364 minuter att gå runt det här hålet jag bor i.
Så jag stannar väl här och svär över att Tannen, min arbestlösa vän, drog idag. Jävla svikare.


PMS?

Kommentarer
Postat av: Wolf

Det är OK att ta en bok och en filt och lägga sig på en gräsmatta och sola. Perslund kanske?

Det kan göras hur lyxigt som helst med lite dricka och föda. ;)

2010-06-02 @ 23:11:51
URL: http://www.facebook.com/ulf.liljankoski

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0