Skolavslutning


Ja sådär, nu har väl dom flesta gått på sommarlov? Och jag avundas dom. Jeez vad jag avundas dom.
Tänk att få vara 17 år igen. Man har hela sommaren framför sej att göra vad fan man vill. Dom största bekymmer man har är hur man ska fördela sin tid så att man hinner så mycket fest som möjligt. Kanske är man lite uppriven över att man är olyckligt kär i någon tuff 18-åring.
Inget ansvar, inga räkningar att betala, maten lagar sej själv, disken tar mamma eller pappa (eller mormor i mitt fall) hand om. You get my point.
Ingen av mina vänner förstår var jag menar när jag säger att jag vill vara 17 igen. NEJ! möjligtvis 22, säger dom då.
Jag skulle iallafall utan minsta tvekan, vilja vara en 17-åring på sommarlov nu.



Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0