Hej på er

Ja det gick ju bra igår. Jag lyckades hålla mej från hamnen. Jag träffade inte heller någon jag inte ville träffa. Att vi satt fem stycken i en lägenhet och tittade på varandra kan kanske spela in en smula. Kanske.
Nästa helg är det midsommar mina vänner. Jag känner att detta faktum kan vara ett hot mot min nykterhet. Jag har redan nu bestämt hur jag ska tackla detta. Jag tänker helt enkelt skita i vilket och supa till jag stupar. Vi vet ju hur det brukar fungera, så jag tänkte redan nu be om ursäkt för eventuella fyllebravader så som konstiga telefonsamtal, sjuka sms, obefogade utskällningar, jobbiga fyllesamtal, etc. Då har vi det avklarat, och när den fyllan är över glömmer vi direkt att den har existerat, och går vidare som att ingenting har hänt.





För övrigt älskar jag att ni blir fler och fler varje dag. Till alla er nya; Välkomna för fan. Stanna gärna så länge ni vill. Och om ni känner er lite stötta av det jag skriver ibland, så ta det inte så allvarligt. Gärna med ett dl-mått salt.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0