Busfabriken och bio

Ja, så har jag spenderat dagen.
Först packade Jasmin, med bonusbarn, in mej i bilen som skulle ta oss till Busfabriken. Och det var ju trevligt. Då fick vi ju sitta och dricka kaffe och prata om vuxensaker i fyra timmar medan barnen lekte. Det kändes nästan som att jag var typ 31 eller så.
När barnen var färdiglekta åkte vi hem och dumpade dom och gick på bio. För kärleken hette filmen. Jävligt bra film om jag får säga mitt.


Fille (som för övrigt trivdes sjukt bra i Jasmins, en
aning rosa, strumpor) och Kevin.

Ungarna undrade hur länge Jasmin och jag hade känt varann och när vi kommit fram till att det kan väl ha varit sen vi var typ femton eller så, undrade Fille: Jasmin, var du sådär brun redan då?


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0