Sho bre

Nämen hejsan på er. Det var inte igår. Hur har ni det? Jo tack, det funkar bra här. Om ni undrar varför jag är sämre på att uppdatera än Rabih sjöng i Idol så har ska jag berätta det genast. Först och främst jobbar jag ett sommarvikariat och går upp klockan fem varje dag (jaaaa, det är en legitim ursäkt), och sen är det för fan sommar. Jag har alltså annat för mej. Men nu har jag tänkt till och det resultarede i världens snilleblixt. Jag tänkte att to please you en smula så ska jag försöka få upp lite bilder varje dag. Och så blir det resten av sommaren. Ni får ta det helt enkelt.

Här har ni då första ösregnet av bilder. Vi kan ju börja med midsommar. Vi hade det löjligt bra och riktigt roligt. Så pass roligt att någon av oss kissade på sej av skratt. Och det var inte något av barnen. Det var inte heller jag.



Dagens projekt: tha stång. Som för övrigt blev sjukt snygg.






Jasmin och Jimmie kommer få gyllenbruna barn en dag.


Sofie gillar sin Ken trots att han är en liten liten aning retarded.







Hundet och en av hans många brudar var snygga som fan.


Jasmin passade bra i Tildas baddräkt. Tilda är 2 år.



Vi dansade.


Och sjöng.


Sen blev vi trötta.

Och det var det. Hade ni lika kul på midsommar eller?

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0