Kondomer, här var det kondomer

Jävla tur att jag tog beslutet att börja blogga igen. Så att jag blir tvungen att tvinga min hjärna att tänka fram något att skriva om varje dag menar jag. Sjukt många "att" i den meningen.
Idag har jag vaknat, legat i sängen och glott i taket i två timmar, åkt buss, jobbat och åkt bil. I den ordningen. Jag antar att ni inte tycker att det är så jävla intressant att läsa om, så jag fick tänka länge och hårt för att komma fram till att det enda roliga som har hänt i mitt liv den senaste tiden var häromdagen när det kom fram ett ungt par till kassan och ville handla.
Tjejen hade lagt fram ett ciggkort och jag frågade om hon hade legitimation. Hon såg väldigt förvånad ut och jag såg ännu mer förvånad ut över att hon såg förvånad ut, och där stod vi båda helt förvånade när jag insåg att det inte var cigaretter hon ville köpa, utan kondomer. Flickstackarn såg ut att vilja gräva ett hål till Kina och stanna där livet ut, så jag ville vara lite vänlig och försöka släta över det hela. Istället för att låta den stackars tjejen betala och springa därifrån vände jag på kortet så det hamnade upp och ner. Hela situationen eskalerade och jag såg i hela hennes ansikte hur hon planerade boka plats i första bästa rymdraket.
Det var ungefär här jag började känna viljan att följa med tjejen till Kina, ja. Och alla dom andra i den tre mil långa kön också för den delen.

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha jag har oxå gjort såna tabbar plus att jag vid nåt tillfälle va så vänlig att jag avslutade köpet med: "ha en trevlig kväll" o när killen blev väldans röd i huvudet fattade jag vad jag hade sagt haha

2010-08-18 @ 23:49:14
Postat av: Linn

Jag var på väg att säga precis så, men hann hejda mej. Haha!

2010-08-19 @ 00:04:33
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Mutti von Prutti

Jodå, jag har också gjort detsamma med ett ungt par som inte talade svenska. Förklarade på engelska att i Sverige var man tvungen att visa leg!

2010-08-19 @ 18:04:05
Postat av: Anonym

http://thelivegenerator.com/?r=351141

2010-08-20 @ 13:42:01

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0