På schemat igår

07.00 Klockan ringer. Jag vill dö. Snoozar. Vill dö ännu mer, men rullar till slut ur sängen.

09.00 Landar på jobbet.

13.00 Time för lunchrast. På vägen till födoinköp får jag se ett räddningsförsök på en totalt tvärdöd äldre man. Mycket obehagligt.

16.00 Rökpaus. Ett fyllo, praktfyllo, tycker det är en sjukt bra idé att spatsera fram till två totalt okända hundar, en Rottis och en Pitbull, för att busa lite. Smartgöte hinner fram och börjar knuffa på hundarna innan ägaren reagerar och ger honom en kärlekspuff som resulterar i att han bokstavligen flyger baklänges och landar på marken. Fylle valle viktor lyckas inte ta sej upp från marken på egen maskin, så en vänlig själ hjälper honom och leder honom till ett träd som han måste hålla sej i för att lyckas hålla balansen.
Där står han fortfarande när jag går in.

18.00 Fri som en fågeljävel.

19.00 Landar hemma för att slänga på kopplet på hunden och sen bli hämtad av världens bästa Mikael och världens finaste Nicole.

19.15 Kommer hem till Mikael som har en nylöpt tik.

19.17 Jag vill mörda Biffen som inte kan knipa käft en halv sekund.

19.18 Funderar på hur man bäst självopererar bort stämbanden på en hund.

20.00 Sätter oss framför tv:n i tro om att vi ska se Ice Age 3.

20.01 Biffen går sakta men säkert mot ett säkert slut genom att säga "jagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippajagvillpippa" på hundspråk.

20.30 Hopp om att kunna koncentrera sej på filmen totalt bortblåst.

22.00 Finaste Nicole har somnat i min famn, vilket betyder att det inte blir någon hemfärd för Linn denna kväll.  

02.00 Däckar i skinnsoffa storlek inte så stor.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är världens bästa Mikael? Nu blir jag förveden - TELL ME! :)

2009-10-01 @ 12:49:10
URL: http://hannatoj.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0