Hej fredag

Jaha, då var det en sån där dag då man ska klä upp sej, sminka sej fint och stappla (eventuellt stapla) ut på höga klackar.

Dricka paraplydrinkar och umgås med sina vänner ska man göra.
Svänga sina höfter ska man också göra, och har man tur kanske man får sej ett litet hångel med en heting (eller två om man vill).
Det är iallafall vad dom som vällde av tåget som jag hoppade på, skulle göra.
Själv ska jag sitta här i min soffa. Fläska i mej några nötter och glo på vad som serveras på tv:n.
Vakterna på Knutpunkten påstod att jag har gått och blivit gammal.
"Jag måste gå nu, annars missar jag tåget" svarade jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på alla pengar du sparar och hur bra du mår imorgon :-)!

2009-09-19 @ 18:26:25

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0