Här är ditt liv

Hej här är jag. 30 år och inget liv. Man kan ju bli deppig för mindre.
Men nu ska vi inte deppa. Nu ska vi vara kreativa.
Planerna har varit många det senaste halvåret, hjärnan har liksom gått på högvarv.
Flytta utomlands? Plugga? Bara flytta till en annan lägenhet? Söka jobb i Danmark? Gifta mej med en jävligt rik snubbe och leva på hans pengar? Börja knarka?
Sista alternativet känns väl enklast, men jag har en känsla, en feeeeling, av att det kanske skulle gå åt helvete efter ett tag?
Antway, jag vet ju vad jag vill bli när jag blir stor liksom, det är bara vägen dit som är ett frågetecken.
Men nu har jag börjat fundera på om man kanske skulle börja fungera som familjehem. Det skulle vara en bra start och ett bra sätt att få in en fot. Jag skulle ju faktiskt kunna läsa på distans under tiden också.
Om jag lägger allt annat åt sidan ett tag och bara fokuserar på det här nu, tror ni det är en bra idé kanske?
Ni är trots allt några stycken som är här inne och läser, och ungefär 2% kommenterar.
Men ni kan väl hjälpa en förvirrad höna med lite feedback?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tycker du ska skaffa jobb i Dk. Tjäna en del money, betala av det du ska, spara en del, sen när du fixat allt det, då kan du ju börja plugga vad du nu vill bli när du blir stor.

Säg upp din lya åk utomlands, fast var ska du göra av Biffe då? Fast det är ett alternativ. Du är ung än och har 35 år kvar i yrkeslivet så du lär finna det du verkligen vill bli. Puss hjärtat!

2009-09-02 @ 20:49:22
Postat av: Uffe

Plugga utomlands. Det är lätt att få studiestöd och lån för hela kostnaden.

2009-09-02 @ 20:57:00
URL: http://atombomb.se/
Postat av: Linn

Ni missuppfattar mej. Det blir inget utomlands, eftersom jag har min hund. Dk kan jag inte jobba i eftersom jag måste pendla så lång, återigen hunden.

I princip allt äe betalt Anneli, bara en liten del kvar.

2009-09-02 @ 21:54:48
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Se fall du hittar dig en redi karl om du inte redan gjort o de o då kan du ju fixa "familj" om du känner för de annars plugga till de du vill bli.. jag tyckte de lät bra de som du skrev så vet inte riktigt vad jag ska skriva här.. hehe men en kommentar iaf från en som aldrig kommenterat tror jag fast jag har läst din blogg ett väldigt bra tag ;) haha.. Kram Kram på dig :)

2009-09-03 @ 08:38:15
URL: http://natalias-mamma.blogspot.com
Postat av: Josse

Min ambition är att bli lyxhustru! :D join me, så kan vi gå på manikyr och shoppingrundor tillsammans. Peeeerfekt!

2009-09-03 @ 11:27:21
Postat av: Hon i röda klänningen

Tycker också att du skall jobba i Dk. Finns många som går hemma som kanske kan bli dagismatte till monstret?!

2009-09-03 @ 13:30:44
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt det ordnat sig vännen! Du kommer pa ngt snart. puss

2009-09-03 @ 13:53:56
Postat av: Uffe

Tannalös kan nog ta hand om vovven, han gör nästan vad som helst för lite bröd i veckan och kanske något starkt till helgen.

2009-09-03 @ 21:42:26
URL: http://atombomb.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0