Blogg

Alltså. Det är något fel. Ja, vi vet att det är något fel på mej, det har vi vetat länge.
Men nu är det ett fel till.
När jag började kladda i den här bloggen så hade jag hela tiden något att skriva om. Det var inte alls svårt att komma på något. Så fort det hände något tänkte jag "detta måste jag blogga om".
Vad är det då som har hänt? Har mitt liv blivit tråkigare. Omöjligt! Det har aldrig varit speciellt intressant.
Jobba, supa, sova. Det har mitt liv bestått av ungefär sen jag föddes.
Det är inte som att jag inte vill blogga, för det vill jag. Jag vill leverera. Jag vill roa. Jag tycker det är kul att försöka roa er. Det känns jävligt bra när jag får sju du är störd-kommentarer på ett inlägg.
Men varför, VARFÖR har jag så svårt att komma på något att skriva om? Det undrar jag.
Vet ni?
Inte?
Nehe...
Vad vill ni att jag ska skriva om då? Kan ni ge mej det iallafall?

Kommentarer
Postat av: Josse

hade varit sjukt kul om du skrev om något av de sjuka upptåg vi gjorde på Shake! Om de människorna, för jag har inte koll på vad någon av dem gör idag...vet du?

Pussokraaaam

2009-09-18 @ 08:56:20

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0