Dyr i drift

På lördag konfirmeras min lillebror. Han är duktig han som tror på Gud och sånt. Att han under två års tid har hunnit "vara" fotbollshulligan, satanist, hip hopare och en massa annat som är ganska motsägelesfullt, det hör ju faktiskt inte till saken.
Nu ska han iallafall konfirmeras och då ska det köpas presenter till höger och vänster.
Och nu är det inte så att mina bröder inte är totalt megabortskämda och vana vid att det ska vara fint och jävligt. Det är inte heller så att jag har ett fast heltidsjobb och simmar i pengar. Så jag frågade min mamma om jag kunde få vara med på ett hörn av deras present.
Idag fick jag ett mess om att dom har köpt en/ett ****** och hon undrade om jag fortfarande ville vara med där, och det ville jag ju såklart.
Skitbra, någon hundralapp klarar jag ju liksom. Femtonfuckinghundra spänn! 
 
Om ni ser en kvinna i 30-årsåldern äta rester på McDonalds, så hälsa gärna. Inte helt omöjligt att det är jag efter det här jävla rånet.

Ungjävel!


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0