Stolpskott

Denna kvinna(?) Denna kvinna(?)



Hittade några Linda-bloopers från hennes tid i Big Brother.
Mycket nöje!

"Jag sökte hit för att vara för mig själv ett tag."

"Jag är blyg som en tonåring... och jag beter mig som en sån..."

"Men om man går in och har sex i bikten då kan de inte ta med det. Om vi är nakna där inne så kan de inte sända det"

"Det är maskar! Såna som kryper på gatan när det regnar!"

"Linda:-Va? Har ni limousiner i Luleå. Micke-Hmm.. ja de har vi.. du är en sån insnöad stockholmskaLinda:-Amen asså.. ja skojade bara, jag vet ju att ni har bilar... och rödljus.. och sånt.."

"Jag är ju inte direkt typen som är med i dokusåpor..."

"Man blir brun i bastun - det är det bästa."

"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."

"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"

"Jag fick inflammation i silikonet"

"Vi måste se till att skärpa oss mellan 19 och 20 för då sänds programmet!

"Micke och Linda i bikten:Micke: Jag vill veta hur du tänker. Linda: Jag tänker ingenting!

"Ja, det är äkta silikon alltså.. jag har kompisar som lägger in inlägg. så min är äkta."

"Fan va ont ja har i munnen...... ja får de när ja solar"

"Dom hör allt man tänker"

"Säg det inte till nån, men jag är helt CP, om jag fick välja skulle mitt liv bara bestå av att knulla."

"Tror du dom filmar när jag visar pullan?

"Jag tror jag och Jonas kommer att ha en del intressanta diskussioner. Jag brukar själv vara kristen ibland".

Hon är verkligen en klok en, den där Bionda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har inga majs på kolven

2009-03-24 @ 22:05:13
Postat av: Matilda

Hon är scary!

2009-03-25 @ 09:12:25
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Sanca

Hahahhahaa... så jävla bra! =)

2009-03-26 @ 18:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0