www punkt skitlånga listan punkt com

Lovar du att vara ärlig? Klart! Jag är ju aaaalltid ärlig..
Du heter: Linn
Smeknamn: Linnslusen, Linnsan, Lohan, gumman, baby, Bettan.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Men var seriös, var det.. Lene Marlins Heaven is a place nearby. Räcker att jag hör första tonen så gråter jag som ett barn.
Beroende av: Nikotin, socker, läkerol, nässpray, you name it.
Vem behöver du mest just nu: Pengar! I massor!!
Vad tror folk om dig? Att jag är en självsäkert jävel som alltid är glad, men kanske lite för kaxig. Fick höra en gång att en kille trodde jag var en sån där som tror att dom är störst, bäst och vackrast, innan han lärde känna mej.
Stämmer det? Mjo, jag är relativt självsäker, och oftast glad. Störst, bäst och vackrast är väl att ta i lite. Men bara lite.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt ass, mina ögon och mina mjölkfabriker.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte vara intresserad av att imponera på folk. Kan inte komma på något.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig och inte försöka vara någon man inte är.
Brukar du skratta för dig själv? Ha! Absolut!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Men var jobbig då, var det. *går och hämtar mobilen i sovrummet* Annica har skrivit: "Nej men då gör jag det"
Var bor du? Åstorp
Trivs du där: Ja.... och nej... eller... äh, jag vet inte.
Äger du några converse: Nope!
Sprit, cider, vin eller öl: Spriiiiit! Spriiiiit! Här var det spriiiit! Någon cider kan väl funkar också.
Brukar du bli för full: Ha? HA! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Every time?
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: Det mesta som är nyttigt? Inte? Så ni tror att jag ljuger?
Har du haft sex idag: Nej, tyvärr.
Nästa mål i ditt liv: Att bli skitrik, gifta mej och skaffa barn, sen köpa en villa i Viken och leva lyckliga i alla våra dagar. Hitta ett jobb som jag trivs med.
Hur svarar du i mobilen: Känner jag inte igen numret svarar jag: Hej det är Linn! Annars typ Hej eller Tjeeeena!
Vem ringde du senast? Sanca
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon följde mina instruktioner.
Antal timmar sömn inatt: Typ 9....
Sov du ensam: Mmm..
Brukar du komma i tid: Oftast. Om jag tvingas gå upp tidigt på morgonen så kan det hända att jag försover mej.
När mår du bra: Jag är baaara lycklig när jag dricker. Jag mår ju oftast bra. Men om jag får god mat, godis, chips och sex på en och samma dag, då mår jag nog en liten aning bättre.
När blev du fotad senast: För två dagar sen. Mathias tog en bild på mej och när han gjort det så undrade han sarkastiskt om jag tyckte att han skulle visa den bilden för folk och berätta att jag är hans flickvän. (ta då inte en bild på mej när jag är sur på dej!)
Hur känner du dig nu: Trött och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart?
Vad tycker du om fötter: Behöver jag svara på det?
Vad saknar du: Just nu saknar jag inte mycket annat än pengar. Alltså saknar jag jävligt mycket?
Hade du en bra kväll igår: Jovars.
Favorit dryck på morgonen: Sprit? Inte? Nehe, Oboy då.
Rakar du benen: Fram till nu har jag gjort det, men tänkte ändra på det. Jag gillar nämligen tydligen att plåga mej själv .
När brukar du oftast gå och lägga dig: Så sent som möjligt.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott: Säng-gymnastik?
Vill du hellre ha mail än brev: Brev såklart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Definivt!! (<---- felstavat med vilje)
Har du spytt offentligt: Hmm.. När jag var yngre säkert.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Spendera hela dagen med att sitta stilla och tänka på olika saker. Fatta vilken kunskap att som tjej förstå hur en kille tänker då!
Är du nöjd med ditt liv: Tycker jag. Ett jobb skulle sitt fin fint, annars funkar det.
Är du bortskämd: Jag var en gång tiden, men det var ju ages ago.
Vad gör du i morgon: Ligger på soffan och fläskar söndagsgodis och tittar på Beck.
Vad är det värsta du vet? Falskhet!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ehm? Jeez, vad tror ni liksom? Skitmycket? Flera miljoner? Ok, ganska mycket för att vara fattig, men berätta inget för min mamma, hon blir så gnällig. (nej mamma, jag skojar bara, jag gör inte av med några pengar alls faktiskt)
Vad behöver du just nu? Vår!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vad räknas som kändis? Äh, jag vet inte.
Vad längtar du till? Oj vad tråkig den här listan är, den tar ju en evighet. Jag vet inte. Ja ok, till måndag när Mathias kommer "hem" igen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det finns ju en och annan handplockad som man inte släpper i första taget. Men dom är lätträknade!
Vad använder du för shampoo? Och det är här man som tjej ska svara det dyraste och exklusivaste för att få vara med i gänget? Jag kör Finesse schampoo och Sunsilk balsam. Funkar skitbra!
Vad är det finaste du fått? Allt personligt man får är ju finast. Men senaste fina saken jag fick var en inramad bild på mej och min hund. FIck den av kusin med sambo när jag fyllde är senast. Ja, när jag fyllde 20 alltså. Ja, för några månader sen ja.
En speciell dag du minns: Jag tänker dela med mej av två. En bra och en dålig. Den braiga är ju klart när (klyscha klyscha klyscha varning varning varning) Mathias övertalade mej att komma bort och dricka några öl. Sen dess har det mesta varit bra ju.
Och den obraiga är ju den dagen min mormor gick bort. Snart 10 år sen!
Hur gammal är du: 20 sa jag ju. Va? Om jag ljuger? Ja, jag skrev att jag hatar oärlighet. Klart jag inte ljuger! Att jag har fyllt 20 dom senaste 10 åren, det hör väl ändå inte hit?!
Tycker du om någon just nu: Ja, det är klart!
Om fem månader: är jag rik och har två barn, är gift och har köpt hus i Viken? Va? Vadå? Fan vad ni ska gnälla hela tiden alltså. Ja ok, men det är iallafall sommar om fem månader då.
Du samlar på: Upplevelser! HAHAHA! (internt skämt, bli inte ledsna för att ni inte förstår det roliga)
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra eller Jasmin.
Gillar du golf: Skämta då!
Vilken tid gick du upp idag: 14.00 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: Jomenvisst.
Har du strumpor på dig nu: Suck, tar den här listan aldrig slut eller? Nej det har jag inte! Varför undrar ni det??
Vad ska du göra ikväll: Jobba.
Är det okej att gråta: Klart!
När grät du senast: Haha! Jag bölar ju hela tiden nu för tiden.
Laddar du ner musik och film från Internet: Jag skulle göra om jag hade något program. För att jag inte har något antivirus...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ojojoj!
Bär du glasögon eller linser: I´m a perfect seer..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte ett dugg. Bättre att kunna köpa flera saker ju. Eller ja, gäller det jeans så vill jag gärna ha märke, mest för att dom sitter snyggast, för håller längre gör dom ta mej fan inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Så sent som möjligt!
Har du piercing: I tungan.
Vill du gifta dig: Vad fan började jag med detta för? Aaaaaaah! Jaaaa, jag vill gifta mej. Suck!
Vill du ha barn: Ja, helst bara ett. En flicka. Får jag pojkar, ska dom säljas billigt på Blocket. Kanske Tradera.
Solar du ofta: När jag väl orkar så solar jag sönder mej själv, men det händer väl kanske en gång om året.
Är du bra på att laga mat: Ja, det tycker jag. Att jag sen har misslyckats med alla dom rätter jag är sjukt bra på, den senaste tiden, det är nog ett ödestest på Mathias kärlek till mej.
Gillar du att dansa: Taaaaa sluuuuuuut! Ja,det gör jag väl.
Är du flygrädd: Jag är rädd för allt man kan vara rädd för.
Hur vig är du: Hur vigt är ett kylskåp?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys Chocolate fudge brownie!!
Tror du på ett liv efter döden: Något finns det iallafall.
Tycker du om sushi: FY FAN NEJ!!!
Vad äter du helst när du ser på film: Chirre med dirre och gottis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Inte ett dugg.
Har du tandläkarskräck: Som sagt.....
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt!
Vilken ögonfärg har du: Vem bryr sej? Listjävel! Blå-gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Haha.. Mhm!
Biter du på naglarna: Tyvärr. Skitäckligt, jag vet. Skitfult! Jag vet det också! Försöker allt vad jag kan att sluta. Går sådär. 
Röker du: Mmm.
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag när Mathias är här. Möhöhö
Senaste låt du hörde: Eminem - Role model. Mest för att jag lagt in en massa musik i min telefon och den råkade vara med.

Vad gör du på helgerna: Jobbar eller alkoholiserar mej.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Den är slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJ! Jag tänker INTE gå tillbaka och kolla om jag skrivit rätt!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha..du e bara så jävla bra Linn, så jag bara dör..hahaha...

2009-03-21 @ 17:00:20
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0