I knooooow

Jag vet att jag är kass och det är glest som fan här, men Mathias har varit här hela veckan och då har jag lite annat att tänka på förstår ni.
I tisdags var det visst dags att bli full igen, och visst blev jag full. Visst blev jag skitpackad.
Jag fick ett sms nämligen.

Vad vill du ha på systemet?

Systemet? Tisdag.. Fattig.. Jaha ja, vi kör väl då.

Så ja, vi satt här berusade oss. Sjukt roligt hade vi också.

Vaknade jag bakis på onsdagen sen då? Jo men visst, why not liksom.
Och då hade vi bestämt att gå på bio. Klockan 18.00 redan.
Var jag trött? Mådde jag illa? Var det ett projekt att ta sej in till stan?
Svar ja på ovanstående frågor.
Vi såg Slumdog millionaire.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den där filmen alltså. Handlingen var ju bra men ja, den var ju för jävla märklig alltså.

Nu står min man i duschen och ska lämna mej för denna gången. Åka hem och jobba ska han göra, så jag får väl vara så snäll och ta det liksom.
Jo, jag ska också jobba. Så jag klarar väl mej utan i några dagar. Kanske.



Kommentarer
Postat av: Erika

Vilket mys!!! Och du!! Lätt den färgen på håret ska du ha!!

2009-03-06 @ 17:43:36
URL: http://eralhe.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0