Humor!!

Jag plockar lite guldklimpar till er, från länken jag gav i något inlägg längre ner.

Artist: Martin Stenmarck

Riktiga texten var:
Jag kan ta ett långt hårt straff

Men jag sjöng:
Jag kan ta ett långt glas saft

Övriga kommentarer:
Var helt övertygad om att han sjöng om en sista fika, men har alltid tyckt det var lite konstigt att han ville ha ett långt glas saft, och inte ett stort...

Ålder när felet upptäcktes: 14

Namn: Jess

-------

Artist: Christina Aguilera

Riktiga texten var:
Come, come, come and let me out...

Men jag sjöng:
Come, come, come on in... mjauu...

Övriga kommentarer:
Vet inte om jag riktigt blivit avslöjad eftersom jag inte känt mig tillräckligt manlig för att sjunga låten högt för nån... Men det kändes helt naturligt att hon verkligen sa mjauu, så mycket som hon kråmar sig i videon. Första gången jag själv upptäckte att det faktiskt var galet var inte förrän jag hörde coverversionen som Black Ingvars gör...

Ålder när felet upptäcktes: 20

Namn: Thomas

--------

Artist: Nancy Sinatra

Riktiga texten var:
These boots are made for walking

Men jag sjöng:
These boobs are made of water

Övriga kommentarer:
Jag hade en kompis i hogstadiet som standigt sjong fel pa alla latar och det har ar bara en utav alla ganger det blev fel

Ålder när felet upptäcktes: 14

Namn: Anton

--------

JAG GRÅTER!


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0