Måndag

Javisst, när Lantlollans blogg äntligen blir uppdaterad, då vet vi att det är måndag och helgen är över.
Hur var helgen då?
Jo, i fredags betedde jag mej inte speciellt genomtänkt. Men det var nog nyttigt, nu är jag nog fri som fågeljävel tror jag.
I lördags då? Vad hände då?
Det ska jag berätta för er.
Jasmin kom och hämtade mej för en liten runda in till the big city och en cider på Hampan.
Vad jag inte visste var att dom sen skulle på streetrace.
Men visst skulle dom det. Och visst satt jag där i vägkanten med mina höga klackar och drack öl, som att jag aldrig har gjort något annat. Fröken missplacerad.
Ja, då har ni fått en dagboksuppdatering av min helg då. Vad har ni själv gjort?

Kommentarer
Postat av: Anneli

I fredags så var jag inne i stan o träffade C o barnen, sen va jag hos Heidie, åkte m sara hem och fastnade hos Petra, grannen. I lördags va jag på Välsa, sen festade vi hos T och sen hos heidie och vidare t 57:an.

I går så va jag ute o solade.



Så nu va d uppdaterat.

Köss!

2009-06-01 @ 23:01:01
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo jag va med jobb i festade och idag har jag lekt tidtabell :)

2009-06-02 @ 01:00:12
URL: http://eralhe.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0