Är ni sugna?

Visst är ni det? Sugna på ett inlägg. Känner ni abstinensen avta nu?
Here I aaam.

Vad har hänt då? Vad har jag gjort? Jo..
Kom nu här go´ vänner så ska jag för er berätta.

Jag överlevde ju sjukan efter att ha jobbat bort den i fredags. Det var ju tur, så jag slapp dö.
Jo, i lördags skulle jag också jobba, men mådde av obefogad anledning för jävla skitdåligt. Antar att jag såg ut som en sån där som har sålt smöret och tappat pengarna, för Annica tyckte det var en bra idé att jag slutade och började supa min skalle i bitar istället.
Jag gjorde det.
Jag ställde strupen på vidöppen och började hälla. En timme senare var jag på god väg in i apstadiet.
Puben var helt död så vi valde att förflytta oss till en fest i närheten.
Alkoholförtärandet fortsatte. Någon nämnde ordet Singstar.

Eftersom jag hade ungfär 2% kvar av min röst så förlorade jag hela tiden. Inte fan spelade det någon roll, jag höll hårt i micken, ingen skulle få skilja oss åt.

Igår vaknade jag trots att jag helst hade låtit bli.
Ja, jag blir ju alltid bakis. Inte bakis som alla andra nej nej. Bakis så att jag hellre hade tagit livet av mej, för det hade varit värt det. Att förlora livet, bara jag slipper må sådär.
Igår var det värre än någonsin. Ett tag trodde jag att jag skulle självdö. Jag överlevde.



Kommentarer
Postat av: Anneli

När fan ska du lära dig lol

2009-01-05 @ 21:46:48
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0