Alltså, jag tänkte

Jo, jag tänkte att jag skulle komma tillbaka. Put you fellows out of your misery, så att säga.
Känner hur det drar i bloggtarmen liksom.

Så vad har hänt? Var har du varit? Med vem har du varit? Vad har du gjort? Varför har du inte varit här? Har du inte saknat oss? Är du så kall? Kan du lämna oss på detta sättet utan att känna ånger? Hur är du funtad egentligen?

Lugn nu, så ska jag försöka berätta.

Jag är fortfarande arbetslös som fan, och det är skitdrygt.
Som jag nämde när jag blev arbetslös så ogillar jag skarpt alla tråkiga möten man tvingas gå på hos Ams och nu har dom satt mej på en "kurs".
Dit måste jag asa mej två gånger i veckan. Helt onödigt om jag får säga vad jag tycker. 
Vi har haft ett informationsmöte och två "lektioner" och egentligen fattar jag fortfarande inte vad det går ut på. 
Jag tror att vi ska lära oss att söka jobb. Men koom igeeeen liksom.
Visserligen är det skönt att få lite struktur på vardagen och ha något att gå till, men vad trevligt det vore om det var något som var givande. 
Som ni vet har jag ju varit arbetslös sen i november. Är det inte bättre att dom tar in folk som varit arbetslösa i flera år på sånt här? Får in dom i systemet? För det är ju det det här handlar om, få in Linn i statistiken, skit i på vilket sätt, bara in med henne där bland alla siffror.
Hej jag heter Linn och jag har inget annat val än att nicka och vara till lags.

Men du.. Tror du vi bryr oss? Var har du varit? Berätta något intressant!

Jajaja.
Egentligen har jag inte gjort speciellt mycket givande. Bara sökt så mycket jobb som möjligt och stirrat mej blind ner i min plånbok för att till slut roa mej med att kasta ut ett skrik och skratta åt ekot som slår mej i ansiktet.

Suck.. Ge dej nu. Du vet vad vill höra. Vad vi vill veta. Hur går det?

Haha. Ni är roliga ni.
Ok.
Ja, jag är ganska osingel nu för tiden. Ganska löjligt kär liksom. Har inte kunnat tänka på mycket annat. Förstår ni nu? Kan ni förlåta nu?
Ni vet väl själva hur det är att vara nykär?
Och på tal om nykär. Det här med att det skulle vara mysigt att vara nykär? På riktigt?
Aaah men det är väl mysigt att vara sådär nyykäääär? Pirrig i magen och bara såååå aaaah.
Men håll käften!!
Jo ok, lite mysigt ibland kanske. Typ 1% av tiden. För dom andra 99%. Dom... Dom är fan i mej inte mysiga!
Men nu, nu börjar det lägga sej och NU är det mysigt.

Är jag lycklig? Ja, jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Anneli

ÄNTLIGEN!!!



Men så kan du inte skriva att 1% är mysiga,för det är ju itne sant. Den % kanske räknas då han bjöd ut dig,sen får du ju tänka på alla gånger ni träffats så låt oss säga 40/60 å då menar jag att det mysia är 40 och allt d du fått stå ut m under tiden ni inte träffats e 60!



Jag är så happy that u are in love och att du börjar fatta liksom =)



Ja nu e d väl bara jag kvar, men han kommer när jag mnst anar det. Kanske d e en av mina "snygga" grannarhost host



Love u!! PÅ RIKTIGT

2009-02-18 @ 17:34:27
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: sassa

HAHAHAHHAHA håller me dej sååååå MYCKE i de där om att va KÄR,jävla plåga e de ju!!

2009-02-18 @ 20:36:38
Postat av: Johanna

Härligt att du är nykär, och härligt att du är tillbaka! :)

2009-02-18 @ 20:41:41
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: alma

Skönt att du är lycklig gumman,dt är huvudsaken och jag gläds med dej honey!

Ser du, blondiner har inte alls det roligare hahaha!

Nej skämt åsido, skoj att du är tillbaks!

PoK!!

2009-02-19 @ 14:39:58
URL: http://almasolum.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0