Fram med röda mattan

Denna quinna har arbetat himla tidigt hela den gångna helgen ska ni veta.
Jajjemen, 05.30 har klockan ringt och jag har rullat ur sängen och krupit (alternatvit krypt) (kan också vara krypit) hela den långa vägen ner till Sju elva här i stan.
Jag skulle inte vilja påstå att jag har varit pigg. Inte alls faktiskt.
Igår morse kom det in ett par.
Jag var väldigt trött och min hjärna gick inte direkt på högvarv. Min blick råkade fastna på killen och följande dialog uppspelades i mitt huvud.

Linn: Jag känner igen honom.

Linn: Ja, Linn det är Patric Isaksson.

Linn: Jag känner igen honom.
Linn: Jaa, du kan nog sluta stirra nu.

Linn: Jag känner igen honom.

Linn: Ja, du sa det. Ska vi sluta göra bort oss nu och prova att titta åt ett annat håll kanske?!

Linn: Jag känner ig.....

 

Sen vaknade jag till och insåg att jag stirrat på stackars Padde i en halv evighet och att han måste tro att jag är helt offroad.

Så då var det lika bra att köra vidare, och jag tog en bild. På hans bil. När han hade kört.

 




Kommentarer
Postat av: Sanca

hahaha.. bättre en bild på bilen än ingen bild alls! =)

2009-09-01 @ 10:45:40
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0