1 april

Idag ska man visst luras. Denna sorgliga varelse är dessvärre inte i tillstånd att skämta till det sådär just nu, men en gång i tiden var jag faktiskt en riktigt rolig prick.

1 april för något år sen bodde en av mina vänner här bland husen.
Han var stolt ägare av en pimpad Volvo kombi. Inte helt omöjligt att han skulle sälja sin fru och dotter för att rädda denna Volvo ur en kris.
Min balkong ligger precis vid carporten och Linn fick en snilleblixt.
Ett sms skickades iväg.

Du borde nog gå ner och kolla din bil, jag såg några killar smyga runt där nere.

Nöjd med min insatts ställde jag mej sen på balkongen för att beskåda en panikslagen Christian komma springandes med ett bollträ.
Om jag inte misstog mej helt så var han svart i ögonen och röd som ett Mainsys-äpple i ansiktet. Även rök kunde skymtas ur öronen på honom.
När han var någon meter från bilen skrek jag från april, april, från balkongen.

Att jag två år senare fortfarande är i livet, det är ett mysterium.


Kommentarer
Postat av: Adele

haha jaa det kan man verkligen kalla ett under :D

2009-04-01 @ 22:26:11
URL: http://adeleee.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Hahahha... I piss glitter är så roligt.

2009-04-02 @ 09:30:53
URL: http://knivlisa.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0