Yazmina

Blev det som fick lämna. Vet inte om jag tycker att det var rätt. Han den där Robin B är inte heller någon hit, och jag tycker nog att Yazmina var bättre än honom ikväll. Men han får la alla småflickors röster och även alla småkåta tanter som tycker att han är en "söt liten påg".
Nåja, jag röstade inte så kanske jag inte har någon rätt att tycka vad som är fel eller rätt =)

Mina sjuka kompisar Nisse, Daniel och Ken har lurat ner mej till lokala puben, så jag får vällan hoppa in i duschen en runda och ta mej ner dit. Hade tänkt att ta det hellugnt och titta på filmen som går på trean, men icke. Som vanligt får jag väl säga kanske. Men men, roligare att träffa lite folk ändå.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0