Vad fan ville polisen mej??

Jag har fortfarande inte pratat med dom. Hade i och för sej ett missat samtal från okänd innan idag. Men aaah, kan dom ringa igen eller??!

Tre dagar i samma vecka, och jag har inte försovit mej. Det kan faktiskt vara någon sorts rekord. Jag ställde klockAN (Sanca!) på 4.30 i morse, för jag skulle tvätta håret. Ja, det gick ju bra. Trillade ur sängen ungefär 5.20 och jag blir hämtad 5.40. Hann inte tvätta något hår kan jag säga. Funderar på om jag kanske ska skita i att tvätta det också, isåfall kan jag nog ha tuppkam imorgon, utan tillsatser. Nä, jag får ta det sen när jag har vilat en stund.

Jag tänker att jag ska ta tag i att börja träna nu när jag blir arbetslös. Var nere på gymmet i förra veckan och pratade med Nikos, som äger skiten. Han trodde inte på mej. Han påstår att jag har sagt i 3 år att jag ska komma ner och träna. Jag förstår inte alls. Han måste förväxla mej med någon helt annan. Eller?
Nä, nu är det faktiskt på riktigt! Denna gången SKA jag! Känner att jag behöver bli lite fit, det har gått lite överstyr med skräpmat och skit. Men det är ju så gott! Varför är det så gott? Det som är onyttigt borde ju smaka något i stil med avföring, medan nyttig mat ska vara underbar. Men icke! Lura mej i fördärvet, gör det.

Ska ringa ett samtal nu, så vi hörs om någon timme när jag rullat ur sängen.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0