Sorry

Har varit dålig på att uppdatera idag, dåligt av mej.


Trots att min kropp gjorde våldsamt motstånd när klock ringde 5 i morse, så lyckades jag ta mej upp utan att försova mej. Två dagar nu. Ska jag klara en hel vecka? Det är nästan så att ni skulle göra cash på det här. Vem tror att jag klarar det och vem sätter emot?


När jag satt på möte på jobbet idag så ringde min tele. Jag skämdes något, men gick åt sidan och svarade.

-Hej det är Linn.

-Hej Linn det här är xxxxxxx från polisen i Helsingborg.

-Hej?

-Stör jag?

-Ehm, ja lite faktiskt. Jag sitter i möte, men är klar om ungefär en kvart.

-Ok, kan jag ringa tillbaka då?

-Ja, absolut.

-Ok, tack och hej.

-Hej hej.


Dom har fortfarande inte ringt. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag inte alls är nyfiken..... LJUG DÅ!! Vad fan vill dom mej? Kanske dom har hört om min helg och vill gripa mej och lägga mej i fyllecell, såhär lite efteråt? Eller? Men varför ringde dom inte tillbaka dåå?? Skulle vilja kalla det hela störigt.


Ni minns säkert min lilla historia om drömföretaget The Phone House. Det var i fredags. Idag är det tisdag och jag har fortfarande inte fått några pengar.

Efter att ha ringt regionschefen 3 gånger utan att få svar, blev jag vansinnig och satte mej och skrev ett långt jävla mejl till The Phone House VD. Jag skrev ner hela historien och lade till att jag tycker att jag efter alla turer, borde få betalt för dom timmarna som det var meningen att jag skulle jobba den där andra veckan.

Jag skrev väl i ungefär 20 minuter, och när jag skulle skicka det kommer det upp ett felmeddelande. "Du har av säkerhetsskäl blivit utloggad"

Mejlet gick inte iväg och det sparades inte heller i någon mapp. Tror ni jag blev förbannad? Vansinnig är ordet!

Gick in och lade mej och sov i några timmar istället.

När jag vaknade hade regionschefen ringt och pratat in på min svarare och sa att det hade blivit fel, men mina pengar betalas ut på torsdag eller fredag. Det är ju helt sjukt! Jaja, jag släpper skiten och väntar och ser. Får jag inte pengarna i slutet på veckan, så ska jag helt utan tvekan gå vidare med det här.


Nu har jag exakt två veckor kvar på mitt jobb. Jag tänker att det kan ju vara skönt att vara ledig en månad eller så, och bra att det är över julen. Men sen då? Jag måste ju ha ett jobb. Var det någon som hade en ledig tandläkartjänst?


Jag känner att det blev ett jävla negativt inlägg det här. Så jag återkommer senare, när jag har något roligare in mind.


Kommentarer
Postat av: Sanca

"Trots att min kropp gjorde våldsamt motstånd när klock ringde 5 i morse"... om du ska vara lite international sådär så stavar man inte klock utan clock vännen! =P Nu börjas d...mohahahaha!

2008-10-29 @ 14:37:17
Postat av: Linn

Sandra, SUCK! Räkna själv ut om det var internationellt eller inte..!

2008-10-29 @ 15:15:09
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0