Personlig kock

DET önskar jag mej i julklapp!! Tänk vad skönt att ha hemlagad mat på bordet varje dag.
Jag är ju faktiskt ganska grym på att laga mat, men fy fan vad tråkigt det är att laga till sej själv bara. Först står man och förbereder och lagar i 40 minuter, sen äter man på en kvart och till sist måste man stå och diska i en halvtimme. Tråkigt! Just därför blir det ju oftast att man äter något ute. Men nu ligger det till så att jag är fattigare än pank och kan definitivt inte lägga ut en hundralapp på att få i mej lite mat. Och eftersom jag oftast inte äter hemma, så har jag inte speciellt mycket mat i varken kylen, frysen eller skafferiet. Så ikväll får det bli makaroner och fiskpinnar. Kan det vara gott tror ni? Hmm.. Jag tycker inte att det låter ett dugg gott! Men med lite remoulad så kanske det går att få ner iallafall. Vi får la se.

Ja, jag går väl och kockar ihop min lyxmiddag då, innan Ensam mamma söker börjar.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0