Nässpray

Hej! Jag heter Linn och jag är nässprayoholic. HEJ LINN!

För fan! Detta börjar bli ett problem. Dom där slemhinnorna jag har i min näsa, dom är totalt söndertrasade och jag känner mej förkyld hela tiden, utan att egentligen vara det.
För en stund sen nös jag 12 gånger på rad.
Ja, jag är verkligen beroende av den här skiten! Hur fan gör man för att sluta?? Någon som vet? Och jag vill inte höra några idiotkommentarer om att det bara är att sluta! "Det tar bara någon vecka, sen känner du inte av det längre" NÄHÄ?!
Men dom gångerna jag hinner dö av andnöd under dom där veckorna då. Jag har provat, och det GÅR INTE! Jag kan verkligen inte andas och det är skitjobbigt!!
Är det någon som har haft samma problem och har något bra råd att ge mej? Borde det inte finnas några tabletter som har samma verkan som det här jävla sprayet?! Att det liksom öppnar upp, utan att man behöver spruta in kemikalier in tha nose.

Annars pratade jag nyss med en vän som berättade vilka ormar vi har bland våra "vänner". Man blir ju för fan mörkrädd!!!!

Förvisso så är min näsa väldigt mycket viktigare än den där ormen, så jag undrar nu, kan ni hjälpa mej? Hur?

Kommentarer
Postat av: Erika

Prova sånt nässpray med saltlösning...

2008-10-27 @ 22:21:25
Postat av: Linn

Det har jag redan gjort seddu. Det hjälpte inte alls. Men tack för tipset ändå!

2008-10-27 @ 22:34:59
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0