Kärlekskrank

Vilken kräkjobbig period jag har hamnat i, efter bakissöndagen jag hade här om dagen.
Amen ni vet. Ibland blir man så, äckligt kärlekskrank typ. Man vill bara ha en vardag med någon att mysa med. Hade jag haft det kunde jag just nu kunnat ha ett mysigt samlag här på soffan, istället för att titta på en jävla kärleksfilm, som gör mej ännu mer kärlekskrank.
Det var ett tag sen jag var i en sån här kräkperiod sist, har ju "haft" J att tycka om och det kan ju räcka ibland, det lilla liksom. Tror dock att vår tid är på väg ut i sanden. Kanske lika bra?

Nog om sånt trams. 

Julia Roberts är med i den filmen jag glor på och jag måste bara påpeka att damn vad vacker hon är, den där tösen.
Ska kolla klart på den och sen gå in och sova i min egna trygga famn, tänkte jag.

Dagens höjdpunkt: Innehållet i ett sms jag fick av V för några timmar sen! 

Kommentarer
Postat av: Sanca

VEM FAN ÄR V?

2008-10-29 @ 14:43:14

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0