En helt vanlig kaffepaus på karmavdelningen på Jeld-Wen i Åstorp

Alla sitter och pratar om ditt och datt och plötsligt tar Kerstin, 61 år, ton:

Lilla Pelle säger till sin mamma:
-Mamma, mormor har en bläckfisk mellan benen
-Vad är det du säger? Det har hon inte alls.
-Jo, det är säkert.
-Så säger man inte Pelle.
-Men följ med så ska du själv få se.
Dom går in i sovrummet och där låg mormor och stretade.
-Titta! säger Pelle till sin mamma.
-Det heter inte bläckfisk, det heter vagina.
-Ja, det skiter jag i! Det smaka iallafall bläckfisk.

JAG DOG!!

Gissa vad som står på här näst på mitt schema?! SOVA! Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: catti

haha den har jag hört innan med =)

tänkte på en sak kära Linn.. du undrar varför du inte kan somna på kvällen.. kan det inte vara så att dina power naps på dan påverkar din skönhetssömn på natten?? hmm.. skulle tro det *ler //C

2008-10-30 @ 16:22:10
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

urk fyfan!!!

2008-10-30 @ 17:05:21
Postat av: Linn

Cattis, nope det tror jag inte! Denna veckan har jag ju faktiskt bara haft problem att somna en gång. Och med tanke på att jag går kl 5 på morgonen, så ska det inte spela någon roll, tvärtom, att jag sover två timmar på eftermiddagen =)

2008-10-30 @ 18:42:41
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: catti

haha okai..

2008-10-31 @ 09:15:56
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0