Blogg

Mmm.. Jag gjorde en tuff sak idag. Jag spelade in en liten video på min tele, från mitt jobb, som jag hade tänkt visa er alla. Det tog hur lång tid som helst för mej att ladda över den på datorn, för jag fattade helt enkelt hur man skulle göra. När jag väl fick över den och skulle ladda upp den så *trumvirvel* går det inte.. Aja, skit samma då =)

Jag satt iallafall där vid maskinen och hade inget vettigare att tänka på än vad jag skulle blogga om idag. Jag tänkte och tänkte på om jag har något att tycka till om, men min ostimulerade hjärna kom inte på ett skit. Men så kom nyheterna på radion i mina hörlurar och dom pratade om någon ny lag för fotbollshulliganer, och det är ju verkligen något jag har en åsikt om!
Dom och andra medlemmar i olika gäng. Dessa små, små människor som inte är något annat än osäkra satar som blev mobbade i skolan och nu måste söka tryggheti dessa gäng, vars medlemmar dom tror är stora, starka, farliga och tuffa killar. När dom egentligen är lika små, ledsna, arga och rädda som dom själva.
Och summan av detta kan ju självklart inte bli något annat än våld och organiserad brottslighet.
Jag tycker faktiskt mest synd om dom och mej skrämmer dom inte en sekund! Så det så!

För övrigt kom jag ju klart i säng alldeles för sent igår igen, typiskt mej! Jag är ju en nattmänniska, skulle man kunna säga. Det funkar ju nu när man jobbar eftermiddag och börjar kl 14.00, men nästa vecka när jag börjar kl 06.00 och måste gå upp kl 05.00 blir det inte riktigt lika sköj. Man går runt och känner sej hög hela dagen och slocknar som ett ljus när man kommer hem.
Jag önskar att jag kunde hitta ett nattjobb. Jag trivdes så himla bra med det alltså!

Känner lite att jag inte alls har något intressant att skriva om, så jag skiter helt enkelt i det.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0