Arbetsförmedlingen

Ja, nu har jag hunnit med att både sova två timmar, och tvätta håret. Fan vad skönt det var!

Har också fått i mej en sliten macka medans jag surfade runt på AMS. Alltså.. Det är ju inte som att det är överdrivet mycket jobb där för tillfället. Och jag har fortfarande inte fått svar från något av dom jag sökt heller. Tänkte att jag ska ringa till en av restaurangerna imorgon. Då verkar jag kanske ännu mer intresserad.

Ikväll är det Greys. Damn vad jag älskar hösten! Det betyder att mitt liv börjar igen, eftersom alla program börjar efter sina löjliga uppehåll.

Nu är jag sådär tråkig och intetsägande igen. TJADÅ

Kommentarer
Postat av: catti

haha du e knäpp Linn.. visste inte att du va en sån tv-bög

2008-10-29 @ 20:16:32
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

Joho du. TV is my life! haha

2008-10-29 @ 20:59:40
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0