Ännu en dag har gått

Och idag fick jag äran att stå vid en maskin som jag överhuvudtaget inte kan och som dessutom är (om möjligt) ännu tråkigare än den jag brukar stå vid. Jag har då målat dörrkarmar idag. Ja, ni fattar ju själv......! När jag hade stått vid målningslingslinjen några timmar var det dags att plocka ner alla skitkarmar som blivit målade och detta tog ungefär 6 timmar. Det var jätteroligt! Eller inte....

Förstår ni vilket givande liv jag har? Jag sov till typ tolv och sen stressade jag mej klar för att gå till ICA och handla en lasagne (som för övrigt var dagens höjdpunkt) och sen promenitta ner till meine arbeit (har ingen aning om det heter så, men jag chansar).

Jaha, onsdag imorgon. Helgen närmar sej med andra ord och med det ladiesnight också. Madder fakker vad jag ska har skoj alltså!! Synd att när man har för mycket förhoppningar, så blir det oftast pannkaka av det hela, men vad kan gå fel liksom?? En MASSA brudar och MARTIN STENMARCK att vila ögonen på. Hoppas att maten är skitgod också, då kan det ju inte gå fel.


Jag msn:ar med Elin och hon skrev: Shit du, snart är det jul!

Och fattar ni att snart är det det?! JUL!! Var det inte sommar nyss? Typ förra veckan. Känns så iallafall. Jag kommer ihåg när man var liten och vuxna tjatade om att man skulle ta vara på tiden, för när man blev äldre gick tiden så himla fort och bla bla. MEN TJATA!! tyckte man. Men ack så jävla rätt dom hade dom där jobbiga vuxna. Samma sak med typ skolan. -Linn, du måste sköta skolan! -Linn, du måste göra läxan! -Linn, du kommer ångra dej att du inte skötte skolan bättre! -Linn, allt blir mycket lättare om du har en utbildning! -Linn, det räcker inte att du bostar tänderna på morgonen bara!

Usch vad jobbigt jag tyckte att det där nedrans tjatet. Men fy fan vad rätt dom hade!! I synnerhet min mormor, som jag bodde hos.
Nu sitter jag här med ett jobb på en jävla fabrik och har en tand kvar i munnen liksom. *s*
Det är en av mina stora farhågor (heter det så?) när man väl får barn. Hur ska man få dom att fatta? Jag själv sket ju mest i vilket när det gällde det mesta, och ju mer jag tjatades på desto mer obstinat blev jag. Jaja, rysk internatskola så ska det nog gå bra.

Nä ni kära läsare (alla 2?) nu ska jag kolla lite tv, innan det blit sängen. Hoppas på att lyckas ta mej in där tidigare än 4 ikväll.


Kommentarer
Postat av: catti

haha Linn då.. inte såå negativ *ler

2008-10-22 @ 19:10:50
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

Negativ? Jag är inte negativ! =)

2008-10-22 @ 23:44:05

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0