Usch!

Idag blir det inte fler roliga bloggar från mej.

Min mamma ringde nyss och berättade att Leffe har gått bort. Leffe är mina bröders farfar och han har varit sjuk i cancer ganska länge, men varit pigg länge också.
Nu hade dom ringt mamma och dom och sagt att det var väldigt mycket sämre, och dom körde upp till Eskilstuna direkt. Dom hann bara vara där några timmar innan han somnade in, precis som att han bara väntade på dom.

Usch! Med detta inlägg vill jag iallafall sända alla en tanke. Johan, Berit, Niklas, Jocke, Mamma, Linda, Noah, Joel, Astrid, Alfred och alla andra där uppe.

Vila i frid Leif! =(



Båda bilderna är tagna i somras när vi var upp i Eskilstuna. Tänk vad fort det kan gå! =(


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja vad ska man skriva..Beklagar sorgen..Jag skickar en megaskitstorjättebamse kram t dig kramar

2008-11-02 @ 23:09:32
Postat av: Linn

Tack!!

2008-11-02 @ 23:32:56
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0