Tekniska problem

Under kvällen har jag försökt gå in här flera gånger och skriva, men det har inte funkat. Jag som har haft så himla mycket att skriva om. Och nu har jag tyvärr glömt bort allt.

Så vad ska jag förgylla era nästa 5 minuter med? Har inte en jävla aning.
Jag sökte iallafall ett jobb idag. Minns inte ens vad det var för jobb, men hoppas att jag får det.

Kollade mitt konto här om dagen, och jag hade faktiskt mer än jag trodde där.
Nu måste jag ju spara lite eftersom jag kommer leva på a-kassa ett tag. Detta ger mej ångest. Jag har pengar på kontot som jag skulle kunna shoppa något fint med, men kan inte, för att jag måste leka vuxen.

Imorgon måste jag gå ner till Arbetsförmedlingen och skriva in mej. Det är nästan det värsta med att bli arbetslös, alla skittråkiga möten på Arbetsförmedlingen.
Jag har nu varit arbetslös tre gånger på typ fyra år och har varit på möten där dom säger samma jävla saker varje gång. Tror dom att jag har dåligt minne eller? HA! Nu var jag rolig. Tråkiga möten iallafall!

Såg lite på Insider nyss. Hur oattraktiv måste man vara för att behöva våldta djur? Hästar och höns. Kom igen!!
Och han den där misstänkta.. Vilket pucko!
"Det måste vara någon som har tagit min sperma och från papper och kondomer under sängen. Det blir ju att man onanerar ungefär två gånger om dagen."
Någon skulle alltså ha planterat hans sperma i ett stall för att sätta dit honom för tidelag. Herre min skapare! KOM IGEN!
Tänk att det finns såna puckon där ute. Man blir ju mörkrädd!
Och den andra stackars tanten som dom omhändertagit hunden från, och sålt den vidare trots att hon bevisat att hon inte vanvårdat den. Sjukt!

Nästa vecka ska vi åka upp en liten runda till Eskilstuna. Det ska bli kul att träffa alla, men jag önskar att det vore under roligare omständigheter.
Vi åker ju upp för begravningen, och usch och fy, det  ser jag verkligen inte fram emot.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0