Skratta eller gråta?

Ja, jag kan ju meddela att mitt hår är INTE ljusbrunt, det är jävligt mörkt.
Vi började nästan bråka, jag och frisören. Jag gick ju dit i tron om att jag skulle vara ljusbrun i håret när jag gick därifrån.
Men icke. Hon sa att om jag skulle ha det så ljust som jag ville så skulle det inte bli bra och det skulle bli dassigt efter bara en vecka eftersom mitt hår var så blekt.
Hon förklarade en massa skit om öppet hår och stängt hår och bla bla, och jag blev mer och mer nervös. Detta resulterade i att jag började bli förbannad och jag var nära på att skita i det helt och gå därifrån.
Men efter att jag varit ute och dragit in nikotin i min kropp lyckades jag lugna ner mej och sa: kör för fa-an.
Så vi körde. MAMMA!! Det är verkligen skitmörkt!!
Jag har inte bestämt mej för om jag gillar det eller inte, måste få fixa lite med det själv först.
Lovar en bild när jag fått på mej lite smink och så.

En bra sak är ju iallafall att jag känner mej lite smartare nu som brunett. Funderar på att göra högskoleprovet nu innan jag blir blond igen.

Kommentarer
Postat av: catti

ska du jobba på puben ikväll?

2008-11-14 @ 16:29:20
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, fast jag hade helst sluppit, med detta håret!

2008-11-14 @ 16:32:37
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli Nööjd

Varje gång jag färgar mitt hår,så tar jag ljustbrunt men det blir skitmörkt.Men jag tycker du e fin i d..Du vänjer dig snart..Pok

2008-11-14 @ 19:51:30
Postat av: Sanca

Du.. töntig kommentar där om blonda!!!!!!!!!! =P Tycker det blev fint, bara du som är ovan tror jag!

2008-11-17 @ 06:37:17

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0