Shoooo breeee

Jaha joho, snart dags att ta sej ner till puben för att stimulera sin arbetarnerv.
Jag har inte hunnit göra speciellt mycket idag och jag har inga speciella tankar att dela med mej av heller, så jag vet inte varför jag satte mej här egentligen. Kände väl av min skylldighet att mata er med bloggar kanske.

Alltså.. Något har hänt med mitt närminne. Jag har inget. Det är puts borta. Jag kan tänka på en sak, tex vad jag ska skriva här nästa gång det är dags. 37 sekunder senare har jag fan i mej glömt bort det. Jag blir lite rädd ibland. Tänk om jag glömmer var jag bor eller vad jag heter. Skulle jag glömma hur gammal jag är, så skulle det inte göra så mycket, då kunde jag ju hitta på och säga att jag var 20. Ingen skulle kunna säga att jag ljög, för det skulle jag ju teoretiskt sett inte göra. Bara gissa lite.

FÖR FAN vad jag skulle behöva städa här hemma! Jag måste nog ta tag i det imorgon. Damsuga, diska, tvätta. Ser verkligen fram emot det....... Not! Jag vet hur många som helst som tycker det är ROLIGT att städa. Men kom igen.. Det kan ju inte vara friskt beteende, det är ju dödens skittråkigt att städa. Det finns ju hur mycket annat som helst som man hellre kan göra.

Haha. Jag kom att tänka på en trög sak jag gjorde i somras. För att det ska bli lättare att förklara, så får ni en bild här.
Det översta skåpet är alltså mitt skafferi.
I vänster hörn av gattet där, låg det plötsligt små baggar som var väldigt olevande. "OH NO!! Jag har fått mjölbaggar" Var min första tanke. Jag trodde att dom kommit ner genom väggen inne i gattet, där är som små hål längs hela väggen ju.
I panik slängde jag ALLT jag hade i skafferiet. Faan vad äckligt ju!
Tog såklart bort dom döda baggarna. Två dagar senare var där lika mycket döda baggar igen. Men va fan?? Jag funderade och tänkte och klurade.
Så kom jag på!! På andra sidan vänstra väggen hade jag en sån där luktgrej som utsöndrar en himla god doft. Självklart var det den som hade dödat djuren. För fan! Jag hade kastat ALLT som jag hade i skafferiet. Jävla skit!
Det är såna saker jag kan få för mej att göra. Jag trodde ju jag hade mjölbaggar, fan vad äckligt liksom.
Har förresten fortfarande inte fyllt upp skafferiet, där är mest pasta bara.

Shit, nu börjar jag ju om en timme. Kanske borde tänka på att göra mej ordning.

Kommentarer
Postat av: catti

hahah Linn.. du e bara såå förvirrad

2008-11-02 @ 16:25:34
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0