Sanca

Jag tänkte på min vän Sanca och kom att tänka på en underbar konversation vi hade för ett tag sen. Låt med roa er med att berätta.
Sanca, Anneli och jag pratade över Skype och Anneli läste samtidigt annonser i tidningen:

Anneli: Lägenhet i Amsterdam mot Stockholm.
Sanca: Men va? Vadå?
Linn: Näää Sandra, INTE så!!
Sanca: Men vadå då?
Anneli: Vadå? Linn, vad sa hon nu?
Jag skrattar hysteriskt så tårarna sprutar samtidigt som jag försöker förklara.
Linn: Sandra, det ligger INTE en lägenhet i Amsterdam som är riktad mot Stockholm!
Anneli börjar skratta lika mycket som mej och till slut fattar Sanca också och börjar skratta med oss.

Min kära vän (som jag för övrig tycker väldigt mycket om trots allt) trodde alltså att det var någon som ville sälja en lägenhet som låg i Amsterdam och var riktad mot Stockholm, när den som satt in annonsen i själva verket (såklart!) ville byta lägenheter.
Så underbart!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är ju inte den enda gången hon inte fattar...Takfläkten kommer hänga m hela livet..haha...Allas våran Sanca...Så go så=)

2008-11-10 @ 22:05:52
Postat av: Anneli

Hur fan kommer du ihåg d? asså d e länge sen ju.

när jag började läsa så tänkte jag,va fan sanckar hon om,men sen kom jag ihåg..hon e för go iaf...Va tvungen att skriva igen

2008-11-10 @ 22:29:36
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha meeeen hon är så sööööööööööt juh

2008-11-10 @ 22:29:56
Postat av: Linn

Jag har berättat det för så många så jag kommer aldrig glömma det! haha

2008-11-10 @ 23:22:01
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Ok.. från nu ska jag börja bokföra era mindre ljusa stunder också... så PASS OPP!!! =) O vart fick du tag på denna bilden?? Måste varit fb! =)



O nu ... (nu börjas d, kan itne sluta) När jag nu skriver här... och du svarar på min kommentar eller någon annan för den delen, blir jag meddelad då på mail ellor???? Nähäää... ska jag behöva gå in i kommentarerna varje dag då och kolla.. tycker du ska maila och klaga om det... visserligen skriver dom nog bara tillbaka att inte är en chatt, men du kan ju prova! =) Tjollahopp.. ska läsa vidare! Köss!



Å tack för sötis kommentarerna även om det var på min inteligens räkning.. hmm.. inteligens räkning... det lät fel och jag är SUPERTRÖTT så är det fel så beror det på d!!!!! BASTA!

2008-11-11 @ 14:41:54
Postat av: Linn

hahahaha! Ja, du måste gå in här och titta. Som sagt, det är ingen chat! Hoho? haha.. Och ja, jag snodde bilden från fejjan. Jävligt bra bild måste jag säga. Stor också! haha

2008-11-11 @ 14:57:12
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0