Ok

Jag förlåter Adam och Gry.

Jag har ju som bekant varit lite bitter över det här med att jag inte blev en av finalisterna i deras bloggtävling. Har kollat lite på två av dom bloggar som blev finalister och tänkt att "dom gör inte det där mycket bättre än vad jag gör" Sen har jag muttrat några fula ord och klickat vidare.
Idag gick jag in för att kolla vinnaren, som inte var någon av dom jag läst. Jag läste två inlägg och totalfastnade. Den här tjejen skriver om ett vardagsliv med sin man, sin son och sin kamp mot cancer och om jag fattade det rätt så är hon någon sorts vimmelreporter.
Hon har ett grymt och fängslande sätt att skriva på.

Så vet ni vad mina kära läsare? Gå nu in på hennes blogg och säg grattis till henne, för hon förtjänar verkligen lap topen och framförallt titeln som Sveriges nya kvinnliga bloggare. Min blogg är en fis i rymden i jämförselse med hennes.

http://vimmelmamman.blogg.se och funkar inte den så provar ni www.vimmelmamman.blogg.se

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0