Nu har jag det!

Har kommit på vad jag ska öppna. Men det tänker jag inte berätta för er. Tänker ta reda på fakta och prata med Ams för att se vilken sorts hjälp jag kan få först, innan ni får veta.
Jag behöver iallafall gå en kurs, och bara den kostar 49 papp. Så frågan är om man kan få hjälp med det. Om, OM det går som jag vill så är detta en jävligt bra idé ska ni veta. I´m gonna be a rich bitch.

ETT sms hade jag fått under tiden jag jobbade. ETT! Och inte var det någon som undrade hur jag mådde eller ville säga att dom tyckte om mej. Nejnej, det var Annica som undrade om jag vill jobba om några helger. Hmpf..

Beslutet är taget och jag har tid hos frissan nästa fredag. Jag kommer bajsa i byxan av nervositet ska ni veta. Tänk om det inte alls blir fint. Då kommer jag bosätta mej i min lägenhet och inte gå en meter utanför dörren innan jag kan färga tillbaka igen. Så är det inte mer med det helt enkelt.

Jag har kommit på att jag har en försmak för kommatecken. Dom ploppar upp lite här och var i mina texter. Utan minsta eftertanke på om dom hamnar rätt eller inte. Mina fingrar gillar helt enkelt den knappen lite, lite mer än dom andra knapparna. (tangenter, jag vet)

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0