Murphys steakhouse and bar

Där har jag spenderat dom senaste 8 timmarna. Det var väl trevligt. Bara synd att allt tog slut. Vodka, turkisk, beileys, midori, whiskey, mjölk, grädde. Bara för att ta några exempel liksom. Jaja, det gick ju bra iallafall. Shit vad dom drack. Men det var kul att jobba, var ju ett tag sen.
Knoda lilla tittade in en sväng och det var skoj, var ett tag sen man träffade honom ju. Han är ju en kär påg.
Annars har det inte hänt mycket spännande saker denna dag. Jag sov ju hur länge som helst, och sen har jag bara jobbat.
Fan! Dom har sagt upp städerskan och vi får själv städa på natten nu. SKITJOBBIGT!! Hålla på och moppa golv och skit när man har sprungit som en skållad råtta och serverat sprit till folk en hel kväll. Jag kan komma på minst 236298642 saker jag hellre hade sysselsatt mej med!

Jag missade ju Idol, men läste nu på text-tv att Sepideh fick åka hem. Det var ju i och för sej jävligt bra, men mindre bra för mina spåkärring-planer. Hmm.. Jag som redan hade planerat hur mycket jag skulle kunna shoppa om jag tog 725 kr. Det var ju jävligt synd.

Många av stammisarna på puben är ju faktiskt jävligt roliga. Eller ja, störda kanske är ett mer passande ord. Fidde trillade tex helt plötsligt in i baren med sin nya flickvän. Plantan kallas hon.


Näe, nu skiter jag i er och går och lägger mej istället!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det va nog den snyggast tjejen jag sett på länge.Har hon varit m i Miss World lr?

2008-11-01 @ 13:27:25
Postat av: Linn

Miss Universum tror jag faktiskt det var.

2008-11-01 @ 15:14:19
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: erika

hahahahahahahahahahahahahahahaha han e såååå störd!!!!! hahahahahahaha den minen är fan guld värd!!

2008-11-02 @ 19:15:17

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0