Min bebis

Ja, det är då denna bloggen. Min bebis. Jag matar den några gånger om dagen och vaggar den till sömns på kvällen. Det jag slipper är att den skiter och det är jag väldigt glad för. När jag skaffat mej en "riktig" bebis ska jag ha en personlig blöjbytare. Yes we can!
Ni läsare blir fler och fler and aj löv it! Idag är ni uppe i omkring 35 st. Jag blir glad! Jag känner mej tillfredställd!
35? Det är ju ingenting! tänker nu ni som har fler läsare än så. Men jag nöjer mej med det sålänge.
Funderar på att ha en liten tävling för er där ni ska ragga nya unika till mej. Vad vill ni vinna?

Kommentarer
Postat av: catti

haha inte 35 besökare utan 35 besök.. av mig hahaha =P (näe så illa e det inte, men hade vatt kul)

2008-11-10 @ 22:46:42
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

35 unika, Cattis. 35 UNIKA. Var nu inte avundsjuk för att du inte har lika många.

2008-11-10 @ 23:29:17
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0