Jalla!

En gång för en herrans massa år sen satt jag i möte på Fåke Connexion. Vi var väl ungefär 20 personer runt bordet.
Jag hade köpt en Jalla yoggi som jag tänkte hälla i mej under mötet. Dom där drickorna brukar man ju faktiskt skaka. Vilket jag gjorde.
En bra idé är att skaka först och öppna sen (ungefär som att man skiter först och torkar sej sen). Jag gjorde uppenbarligen fel för en halv sekund efter att jag skakat den hade jag en halv Jalla på min svarta tröja.
Kom att tänka på denna lilla incidenten när jag läste en annan blogg innehållande en liknande historia.

För övrigt vägrar jag skriva fler inlägg innan jag fått fler kommentarer på mitt förra inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anneli

DU,FRÖKEN LINN....BARA FÖR ALLA INTE SKRIVER KOMMENTARER,SÅ SKA D INTE,INTE ,INTE GÅ UT ÖVER ALLA!!!!

Jävla sätt å hålla på så

2008-11-20 @ 01:28:13
Postat av: catti

haha du e för rolig, vet att jag skrivet fel.. =) men meningen med det hela är att jag läser svenska och "borde" kunna det.. därför jag medvetet gör det hela fel.. mina klasskamrater som läser behöver öva på att rätta mig.. haha

2008-11-20 @ 09:26:12
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0