Hur kommer det sej?

När jag köper en påse vingummi så är jag framför allt ute efter dom svarta och röda bitarna. Och hur fan kommer det sej att det ALLTID så få bitar av dom godaste i all sorts godis??
I påsen jag köpte fanns det EN enda ensam svart stackare. Jag tyckte så synd om den, så jag gjort slut på dess lidande ganska fort genom att nästan svälja den hel.
Men visst fan är det så? Eller är det bara jag?

Samma prinicp är det ju med dom där Alladin askarna man äter på julen (Paradis för min del). Dom goda bitarna försvinner fortare än fort och kvar lämnas dom svinigt äckliga punch- och whiskeybitarna. Varför fortsätter dom lägga dit dem där äckliga? Varför? För att fylla ut? Kan dom då inte lägga dubbelt av någon av dom goda istället? Jag bara undrar.

Det var trevligt att träffa Jasmin en runda, det var ju ett tag sen. Som vanligt träffades vi och åt mat. Det är det vi är bäst på! Men jag blev glad när hon sa att hon också är sugen på att börja träna. Då slipper jag ju vara den enda ofit(t)a som svettas där nere. 
Det kommer bli så bra! Jag längtar faktiskt till jag kommer igång. Till er som känner mej: ja, det är Linn som skriver. Jag vet inte själv vad som har hänt. Säger ju det, det har hänt något med min hjärna.

Annars låg jag i sängen och tittade på tv till typ klockan 18 idag och det var underbart. Ja, jag var ju klart ute med den krävande hunden, men förutom det då.

Nu börjar strax filmen igen och jag ska fortsätta simulera samlag med Matthew McConaughey. Det borde vara olagligt och straffbart att vara sådär porrig.



Kommentarer
Postat av: Rickard A

Du skriver verkligen om allt du gör/tycker om dagens gång?? Skulle aldrig orka men ganska insiktsfullt.

2008-11-10 @ 18:57:50
Postat av: Linn

Ja Rickard, det är väl lite det som är meningen med en blogg? ;P

2008-11-10 @ 19:20:59
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Rickard A

Jo det kanske är det ;D

2008-11-11 @ 12:10:25

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0