Hej du glade!

Här har du en spade. Gå och gräv ner dej, så jag slipper se dej.

Mm.. Händelselös dag måste jag säga.
Vakna - tv - blogg - ICA - äta - blogg - tv - blogg.

När jag kom hem från ICA höll jag på att göra i byxan. Jag öppnade dörren och eftersom det redan står tre miljarder skor på golvet där och att lampan i taket är sönder, så reflekterade jag inte över dom okända skorna som stod där.
Ställde skorna, hängde av mej jackan och var på väg in. Då hörde jag ett HEJ!
Jag vet inte hur vanligt det är att man får hjärtinfarkt innan man nått 30 år, men här var det nära.
Det var min kära moster som kände för att hälsa på en stund. Här går vi rakt in om ingen öppnar. Inte alls störigt.....

Hon ville iallafall lämna present till Noah, eftersom jag ska dit imorgon och familjemysa.
Pengar i ett kort var det. Ett roligt kort. Eller ja, ett försök till ett roligt kort. För mej är det bara en påminnelse om att jag är skitgammal och mina bröder börjar bli stora.
Att jag inom kort kommer blir tvungen att se dom fulla och allt det där.
Om man sätter ett snöre i det här kortet, kan man hänga det runt halsen och texten säger: 

FRAKTGODS

Jag är ute ikväll och super

När jag blir full, så var god bind fast denna adresslapp och sänd mej hem.
Mitt namn är Noah Xxxxxxxxx
Adress: XXXXXXXXXXXXXXX
Skulle jag händelsevis vara utan kontanter så skicka mig mot efterkrav.
OBS! Skällning undanbedes OBS!

Det är min lillebror vi pratar om. Min lillebror som för några år sen (typ 13 st) satt naken vid matbordet och drog i sin stackars snopp och plötsligt sa:
-Mamma, när jag blir stor ska min snopp bli stoooor som en terminal.

Min lillbror som vid 6-års åldern hade den här konversationen med sin storasyster.

Linn: Noah, kommer du ihåg mormor?
Noah: Ja.
Linn: Alltså, kommer du ihåg hur hon såg ut och så?
Så la han sin lilla hand på sitt hjärta och sa:
Noah: Jag har stoppat mormor här, så jag slipper gå runt och tänka på henne och vara ledsen hela tiden.

SÖTGÖTEN!!

Min LILLEBROR!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Pluttinuttigutti...So sweet han e,va...lr vad man säger..

2008-11-21 @ 00:51:26
Postat av: Linn

Han är fortfarande. Världens största hjärta har han. Dom är bäst, mina bröder. Inte så mycket pain in the ass längre haha

2008-11-21 @ 00:57:27
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Nää.. men vad sött sagt!! Så jävla gulligt! =)

2008-11-21 @ 17:51:13
Postat av: Sanca

Nää.. men vad sött sagt!! Så jävla gulligt! =)

2008-11-21 @ 17:52:57

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0